loading...
آوار
زیبا بازدید : 4 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

گفتم : چقدر احساس تنهایی می کنم

گفتی : فانّی قریب       

من که نزدیکم      آیه 186 سوره بقره

 

گفتم : تو همیشه نزدیکی ، من دورم کاش می شد بهت نزدیک شم

گفتی : واذکر ربّک فی نفسک تضرّعا و خیفة و دون الجهر  من القول بالغدو و الآصال

هر صبح و عصر ، پروردگارت را پیش خودت ، با خوف و تضرّع ، و با صدای آهسته یاد کن( اعراف آیه 205 )

 

گفتم : این هم توفیق می خواهد

گفتی : الا تحبّون ان یغفر الله لکم     سوره نور آیه 22   

دوست ندارید خدواند ببخشدتان

 

گفتم: معلوم است که دوست دارم مرا ببخشید

گفتی : واستغفروا ربّکم ثمّ توبوا الیه

پس از خدا طلب بخشش نمایید و  بعد توبه کنید   ((سوره هود آیه  90 ))

 

گفتم : با این همه گناه چه کار می توانم بکنم

گفتی الم یعلموا انّ الله هو یقبل التوبه عن عباده  ( سوره توبه آیه 104 )

مگر نمی دانید خداوند است که توبه را از بندگانش قبول می کند

 

گفتم : دگر روی توبه ندارم

گفتی : الله عزیز العلیم غافر الذنب و قابل التوب    ( سوره غافر آیه 3-2 )

ولی خداوند عزیز و دانا است او آمرزنده گناهان و پذیرنده توبه است

 

گفتم : با این همه گناه برای کدام گناهم توبه کنم

گفتی: انّ الله یغفر الذنوب جمیعا      ( سوره زمر آیه 53 )

خداوند همه گناهان را می بخشد

 

گفتم : یعنی باز هم بیام؟ باز هم من رو می بخشید؟

گفتی : و من یغفر الذنوب الّا الله   ( سوره آل عمران آیه 135 )

به جز خداوند چه کسی آمرزنده گناهان است

 

گفتم : در برابر این همه مهربانیت چه کار می توانم بکنم

گفتی : یا ایّها الّذین آمنوا اذکروالله ذکرا کثیرا و سبّحوه بکرة و اصیلا هو الذی یصلّی علیکم و ملائکته لیخرجکم من الظّلمات الی النّور و کان بالمؤمنین رحیما                                                                                                 سوره احزاب آیه 43-41

 

ای مومنان خداوند را بسیار یاد کنید و صبح و شب تسبیحش کنید . او کسی است که خودش و فرشتگانش بر شما درود و رحمت می فرستد تا شما را از تاریکی ها به سوی روشنایی خارج کنند خداوند نسبت به مومنان مهربان است

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 32